Solutii de Marketing Digital pentru B2B

Segmentare si de notare     

  • Potentialii clienti sunt alocati unui anume segment in concordanta cu nivelul lor de interes, printr-un punctaj.
  • Punctele sunt adaugate pentru fiecare actiune relevanta a potentialului client.
  • Traficul provenit din diverse surse este evaluat in mod independent.
  • Potentialii clienti sunt segmentati in functie de timpul petrecut pe website si numarul de pagini vizitate.

Atragerea potentialilor clienti

  • Programele educa potentialii clienti care nu sunt decisi sa cumpere.
  • Odata ce un scor predefinit a fost atins sistemul va trimite automat catre potentialul client detalii cu privire la oferta de vanzare.
  • Sistemul va automatiza operatiunile de vanzari ce vizeaza clientii care sunt deja in negocieri cu personalul de vanzari.

Parghie pentru departamentul de vanzari

  • Profilele comportamentale complexe ale potentialilor clienti sunt disponibile pe fise de contact individuale.
  • Sistemul urmareste comportamentul clientilor in timpul vizitelor la website.
  • Aplicatii pentru Facebook si evenimente sunt integrate.
  • Sunt transmise alerte care contin informatii cheie de indata ce este detectat un interes in oferta de vanzare.
  • Sistem de notificari si sarcini sustinut de memento-uri pe e-mail.
  • Programe de atragere a potentialilor clienti.