Solutii de Marketing Digital pentru B2B
Segmentare si de notare
- Potentialii clienti sunt alocati unui anume segment in concordanta cu nivelul lor de interes, printr-un punctaj.
- Punctele sunt adaugate pentru fiecare actiune relevanta a potentialului client.
- Traficul provenit din diverse surse este evaluat in mod independent.
- Potentialii clienti sunt segmentati in functie de timpul petrecut pe website si numarul de pagini vizitate.
Atragerea potentialilor clienti
- Programele educa potentialii clienti care nu sunt decisi sa cumpere.
- Odata ce un scor predefinit a fost atins sistemul va trimite automat catre potentialul client detalii cu privire la oferta de vanzare.
- Sistemul va automatiza operatiunile de vanzari ce vizeaza clientii care sunt deja in negocieri cu personalul de vanzari.
Parghie pentru departamentul de vanzari
- Profilele comportamentale complexe ale potentialilor clienti sunt disponibile pe fise de contact individuale.
- Sistemul urmareste comportamentul clientilor in timpul vizitelor la website.
- Aplicatii pentru Facebook si evenimente sunt integrate.
- Sunt transmise alerte care contin informatii cheie de indata ce este detectat un interes in oferta de vanzare.
- Sistem de notificari si sarcini sustinut de memento-uri pe e-mail.
- Programe de atragere a potentialilor clienti.