FACILITATI SI MODULE PENTRU MARKETING AUTOMATION

marketing8

 

Comportamentul consumatorului digital

Poti identifica si monitoriza persoanele si companiile care viziteaza site-ul.

Aceste date ajuta la crearea unor profile de comportament si indica intentia de cumparare a vizitatorului.

Astfel poti contacta clientul exact atunci cand este cel mai pregatit sa cumpere.

marketing7

 

E-mailuri si newslettere

Ai la dispozitie un sistem complet pentru crearea de newslettere si trimiterea nelimitata de emailuri catre contactele din baza de date.

Sistemul include si un creator avansat de emailuri usor de utilizat (cu diverse sabloane predefinite), posibilitate de testare A/B a campaniilor precum si analiza eficacitatii trimiterilor.

Se pot seta si trimite emailuri dinamice personalizate la momentul cel mai potrivit pentru fiecare contact in parte (acest proces este automatizat).

marketing2

Continut dinamic pe site

Sistemul te ajuta sa generezi si sa afisezi bannere, recomandari de produse si formulare de contact personalizate la nivel de: profile de utilizator, intentii de cumparare ale acestora, comportamentul recent de pe site sau etapa din cadrul procesului de vanzare in care se regasesc.

Reguli de automatizare

Acest modul reprezinta cheia crearii campaniilor de succes.

In cadrul modulului se definesc procesele automatizate de marketing, prin stabilirea evenimentelor declansatoare, conditiile logice precum si actiunile de marketing ce vor fi activate.

Regulile de automatizare fac practic posibila livrarea de continut relevant si personalizat la cel mai potrivit moment pentru client.

Creativitatea si nevoile afacerii sunt singurele limite in stabilirea regulilor de automatizare.

 

Formulare de contact si pagini dedicate

E simplu si intuitiv sa creezi anunturi tip pop-up, formulare de contact, formulare de inregistrare la newsletter si pagini dedicate.

Continutul poate fi personalizat dinamic, in timp real,  pentru fiecare vizitator astfel incat vei genera un numar considerabil mai mare de prospecti de pe site.


marketing4
Profile 360° pentru clienti si punctaje

Sectiunea Contact Card din sistem iti permite sa vizualizezi in mod clar si organizat toate datele colectate de SALESmanago pentru fiecare client in parte.

Aceasta contine totodata si datele tranzactionale importate din alte sisteme utilizate in cadrul firmei, precum CRM, ERP sau platforma e-Commerce.

Sistemul de punctaje evalueaza automat si permite identificarea celor mai interesati clienti, cei care au cea mai mare probabilitate de a cumpara.

Managementul evenimentelor

SALESmanago include un modul pentru a administra evenimente online si offline, cum ar fi un webinar, intalniri traditionale, workshop-uri sau conferinte.

Poti crea formulare de inregistrare, construi liste de participanti, poti procesa plati si automatiza comunicarea legata de eveniment.

Ideal pentru evenimente unice sau recurente.

ROI si analiza conversiilor

Statistici avansate pentru procesele tale de marketing si vanzari, incluzand rapoarte de conversie, cicluri de vanzari, analiza surselor de prospecti si informatii privind etapele procesului de decizie ale consumatorului.

Social Media

Integrarea cu Facebook permite generarea automata de prospecti din aplicatii Facebook, urmarirea like-urilor si comentariilor de pe site-ul propriu si construirea unor audiente personalizate din baza de date SALESmanago pentru promovarea anunturilor sponsorizate.

marketing6

 

Marketing automatizat pentru vizitatorii anonimi

Acest modul avansat este creat pentru a automatiza, segmenta si personaliza comunicarea cu vizitatorii anonimi ai site-ului (vizitatori neidentificati in baza de date).

Poti afisa continut personalizat pentru acestia prin email, direct pe site sau prin campanii RTB.

Retele de anunturi 

Pe baza datelor si informatiilor individuale atat din SALESmanago cat si cele tranzactionale din sisteme CRM/ERP externe poti seta anunturi si reclame personalizate in retele de display.

Managementul campaniilor de vanzari

Acest modul va permite crearea unor grupuri de actiuni de marketing pentru contacte aflate intr-un anumit stadiu al procesului de vanzare sau dintr-o anumita campanie.

Astfel se activeaza actiuni de marketing personalizate exact in etapa presetata din cadrul procesului de vanzare in care se afla contactul.