COMUNICATE DE PRESĂ ȘI ADVERTORIALE

07.08.2017

Power Net Consulting va sprijini românii din Diaspora să dezvolte afaceri acasă, în România

 Power Net Consulting va ajuta românii din Diaspora să deschidă afaceri în țara lor și astfel să se poată întoarce la familie și prieteni, să contribuie alături de ceilalți antreprenori la dezvoltarea comunității de afaceri autohtone. Românii vor avea această oportunitate prin înscrierea în unul din cele două proiecte co-finanțate din fonduri europene pe care companía Power Net Consulting le va derula în următorii trei ani: Diaspora Start-Up: Antreprenor Diaspora RO_ES, respectiv Antreprenor_Diaspora: Hai acasă!

Apariții în presă


22.06.2017

Inovare în domeniul kinetoterapiei și fitness-ului prin soluțiile propuse de Power Net Consulting

Conform previziunilor CCS Insight, piața echipamentelor inteligente de tipul ”smart wearables” va adopta noi soluţii de virtualizare şi va ajunge în  trei ani la o valoare de 34 mld.  dolari, ceea ce reprezintă 411 de milioane de unități care se vor livra în anul 2020. Pentru 2017, segmentul format din echipamente ”wrist-based” va domina numeric această piață, deținând 50% din cele 60 de milioane de unități destinate livrării. Deși cifrele pot părea impresionante, segmentul ceasurilor și brățărilor inteligente nu este deloc unul lipsit de grijile zilei de mâine.

Apariții în presă


27.06.2017

Mediul de afaceri are soluții inteligente pentru agricultură, mediu, energie și orașe care să corespundă noilor nevoi urbane, dar vrea să i se ofere posibilitatea de a le pune în practică

Cel mai nou cluster pe piața de soluții inteligente – Start Inovare București –  își propune să demareze proiecte bazate pe inovare împreună cu mediul privat, dar şi cu sectorul public, în vederea eficientizării proceselor de implementare a proiectelor  de Smart City, Smart Agriculture, Smart Energy și Smart Environment. Până în 2050, în jur de 70% din populația lumii va locui în zone urbanizate, adică peste 6 miliarde de locuitori, conform ONU. Această dinamică pune foarte multă presiune pe mediul înconjurător și implicit pe infrastructura de mediu, energie, transport, comunicații, IT etc, ceea ce determină implicarea cât mai multor ogranizații în a avea cadrul legal potrivit și metodele de implementare cele mai eficiente pentru asigurarea în continuare a calitații vieții.

Apariții în presă


22.06.2017

Clusterul Start Inovare – cea mai noua organizație pe piața soluțiilor inteligente

Până în 2050, în jur de 70% din populația lumii va locui în zone urbanizate, adică peste 6 miliarde de locuitori, conform ONU. Această dinamica pune foarte multă presiune pe mediul înconjurător și implicit pe infrastructura de mediu, energie, transport, comunicații, IT etc. Noul Cluster Start Inovare care s-a lansat ieri, 21 iunie 2017, în cadrul evenimentului „Smart Infrastructure Workshop” își propune să aducă într-un singur loc dimensiunea digitală și fizică a infrastructurii inteligente și o expertiză impresionantă în domeniile menționate mai sus.


19.06.2017

Clusterul “Start Inovare” se lansează la București, în cadrul evenimentului „Smart Infrastructure Workshop” din 21 iunie

Uniunea Europeană s-a confruntat în ultimul deceniu cu o serie de provocări, atât de natură economică cât și socială, ceea ce a determinat Comisia Europeană să propună un plan de măsuri. Astfel, în anul 2014 CE a propus combinarea instrumentelor de politică regională și industrială și crearea unor platforme de specializare inteligentă – clustere de companii, cu scopul relansarii economice. Ca urmare, într-o Europă al cărui obiectiv asumat este realizarea pieței unice și integrate, astăzi sunt înregistrate peste 2000 de clustere, dintre care 150 sunt la cel mai înalt nivel, din punctul de vedere al tehnologiiilor, mărimii, specializarilor, numărului de angajați.

Apariții în presă


03.06.2017

Orașele au început să folosească aplicații inteligente, dar nevoile pentru cetățeni, companii și administrație sunt în creștere

Dezbaterea Națională Smart City 2017-2020.Nevoi – Soluții – Metode a reunit la București pe data de 30-31 mai, reprezentanți ai peste 30 de administrații publice locale, specialiști IT&C, companii private furnizoare de soluții, startup-uri, cercetători, experți din sectorul public și din organizații non-profit, consultanți și avocați. Dezbaterea a fost o oportunitate de a vedea noi soluții și metode de punerea lor în practică, exemple de abordare integrată, legătura cu dezvoltarea strategică urbană și abordări conceptuale comparate. Dezbaterea a fost coordonată de Marius Bostan, fost Ministru al Comunicațiilor și pentru Societatea Informațională în Guvernul Cioloș. Cele  5 paneluri din prima zi au fost transmise pe Facebook putând fi revăzute la pagina: https://www.facebook.com/Dezbatere-Națională-Smart-City-2017-2020-1927522754157371/

Apariții în presă


25.05.2017

Dezbaterea Națională Smart City 2017-2020.Nevoi-Soluții-Metode, începe marți, 30 mai

  • Soluții concrete și aplicate, platformă de inspirație care să accelereze procesele de transformare digitală în beneficiul cetățenilor, turiștilor, administrației și întreprinzătorilor

Primarul Municipiului Alba Iulia, Mircea Hava împreună cu echipa sa de experți vor participa la Dezbaterea Națională Smart City 2017-2020. Nevoi-Soluții-Metode, care va avea loc pe data de 30 mai la Hotel Pullman, București, pentru a comunica cu ceilalți  primari ai orașelor din România, companii private și consultanți, pe tema posibilității dezvoltării comunităților și administrațiilor urbane. Mircea Hava a declarat cu  această ocazie: “Proiectul Alba Iulia Smart City 2018 creează o punte

Apariții în presă


19.05.2017

Tehnologiile digitale pot ajuta cetățenii, turiștii și economia locală. Cât de pregătiți suntem?

Reprezentanții Municipiului Alba Iulia alături de cei al altor municipalități și orașe din România, precum și specialisti români și străini, furnizori de tehnologie smart city,  vor fi prezenți la Dezbaterea națională Smart City 2017-2020. Nevoi. Soluții. Metode, care va avea loc pe 30-31 mai, la București. Organizat într-un concept nou, evenimentul reprezintă o continuare a conferinței Smart City, din 2 Decembrie 2016 de la Alba Iulia, ocazie cu care reprezentanții “Celeilalte Capitale”, în care se naște România modernă, vin la București, să împărtășească din experiența proprie, să schimbe opinii cu alte municipalități și să întărească legătura cu partenerii.

Apariții în presă


06.06.2017

Certificarea IFS – paşaport pentru export

Peste 180 de persoane au participat pe data de 19 mai 2017, la cea de a patra ediție a conferinței IFS 2017, la București. Evenimentul a reunit speakeri străini și români, specialiști care au prezentat cele mai importante modificări în domeniul standardelor de calitate IFS, dar și detalii despre apariția noului standard IFS Food versiunea 7 şi IFS Global Markets HPC.

Apariții în presă


26.04.2017

Certificările IFS cea mai bună recunoaștere a calității și siguranței produselor pentru export

Inaq Consulting împreună cu IFS Management (Germania) organizează pe data de 19 mai 2017, la București, cea de a patra ediție a Conferinței IFS.  Noutățile acestei ediții privesc Versiunea 7, cea mai nouă a standardului IFS Food, care vine cu modificări importante și noi cerințe față de versiunea anterioară, apariția standardului IFS Global Markets HPC, managementul auditorilor de terță parte  IFS, dar și programul de integritate  IFS, portofoliul cursurilor INAQ Consulting – IFS Training Center în România fiind îmbunătățit cu două cursuri în domeniul IFS HPC, versiune 2.

Apariții în presă


20.03.2017

Noul GDPR si solutiile propuse de mediul privat pentru respectarea acestuia

Importanta si efectele noului Regulament General privind Protectia Datelor (GDPR) au fost discutate ieri in cadrul conferintei “Noua ordine europeana pentru PROTECTIA DATELOR PERSONALE”, organizata de Concord Communication – Agentie de PR & Events, la Bucuresti. Evenimentul a reprezentat o platforma de dialog intre autoritatile statului si mediul privat, iar participantii au aflat noile reglementari in domeniu, dar si solutii practice de implementare.

Apariții în presă


03.03.2017

GDPR – noi reglementări pentru prelucrarea datelor personale și intimitate

Modelele de business online actuale, apariția serviciilor cloud și a rețelelor sociale au condus la necesitatea actualizării legislației privind protecția datelor personale. Apariția Directivei privind Rețeaua și Securitatea Informației (NIS) și a Regulamentului privind Protecția Generală a Datelor (GDPR) au ridicat stacheta privind cerințele de securitate pentru toate organizațiile care sunt în UE sau au afaceri cu UE.

Apariții în presă


27.02.2017

Producătorii agricoli încurajați să se asocieze pentru a putea furniza produse sigure şi de calitate, conform celor mai înalte standarde GLOBALG.A.P.

Cea de a doua ediție a conferinței internaționale GLOBALG.A.P. a reunit producători  agricoli, furnizori de produse și servicii necesare agriculturii, mediul academic, precum și reprezentanți de seamă ai Ambasadelor și Camerelor de Comerț străine din România. Conferința s-a bucurat de un real succes, datorat atât prezenței a peste 130 de participanți, cât și a speakerilor care au realizat prezentări de interes depre modul în care pot fi implementate standadele GLOBALG.A.P., costuri și beneficii, dar și cum pot fi ajutați fermierii români pentru a reuși să își impună recoltele pe piața din România și din Europa.

Apariții în presă


16.02.2017

Avantajele listării producătorilor agricoli români pe platforma publică a GLOBALG.A.P. Bază de date

Producătorii agricoli, reprezentanții firmelor de logistică și transport, comercianții și oricare alte persoane interesate să desfășoare afaceri în domeniul agriculturii sunt asteptați să participe pe 24 Februarie 2017 la cea de a doua conferință GLOBALG.A.P.  România, organizată de INAQ Consulting, la București – “LANȚUL  ALIMENTAR SCURT” – Bunele practici în agricultura românească aduse de certificarea GLOBALG.A.P..

Apariții în presă


8.02.2017

“LANȚUL  ALIMENTAR SCURT” – Bunele practici în agricultura românească aduse de certificarea GLOBALG.A.P.

Compania de consultanţă INAQ Consulting, în parteneriat cu proprietarul standardelor  GLOBALG.A.P., va organiza pe data de 24  februarie 2017, la orele 09.00, la Ramada Plaza, Bucureşti, cea de-a doua ediţie a Conferinţei “LANȚUL  ALIMENTAR SCURT” – Bunele practici în agricultura românească aduse de certificarea GLOBALG.A.P. Evenimentul va pune accentul pe importanța  standardelor GLOBALG.A.P. şi noile sale produse şi sisteme de certificare care au scopul de a spori transparenţa şi implicarea părţilor interesate, fermieri şi retaileri, pentru obţinerea şi comercializarea unor produse sigure pentru consum.

Apariții în presă


februarie 2017

Schimbări fundamentale pentru piața de capital

Cel mai fierbinte subiect al anului pentru piața de capital, noul pachet legislativ al UE Directiva MiFID II și Regulamentul MiFIR, va fi dezbatut pe 16 februarie, în cadrul Dezbaterii „MiFID II / MiFIR 2018 – O schimbare fundamentală”. Implementarea Directivei MIFID II va impune o serie de modificări legislative la nivel de legislaţie primară, urmând a fi revizuite prevederile din Legea nr. 297/2004 destinate intermediarilor, piețelor reglementate și operatorilor de piaţă, în timp ce Regulamentul MIFIR nu necesită transpunere în legislația statelor membre, ci se aplică direct.

Apariții în presă


ianuarie 2017

Cât de pregatită este piața de capital românească pentru MiFID II?

Organizația Profesioniștilor Pieței de Capital împreună cu Concord Communication – Agenţie de PR & Events vor organiza pe data de 16 Februarie 2016, la Ramada Plaza Bucuresti, Conferinta-Dezbatere “MiFID II /MiFIR – O schimbare fundamentala”. Evenimentul va analiza noile reguli impuse de MiFID II, cu un pronunțat impact asupra pieţei de capital și efecte de amploare asupra tuturor celor implicați în tranzacționarea instrumentelor financiare. La dezbatere vor participa vicepreşedintele ASF, Mircea Ursache împreună cu echipa sa de specialişti în domeniu.

Apariții în presă


15.11.2016

Reprezentanți ai pieței de capital propun strategii de dezvoltare a acesteia pentru Proiectul de Țară inițiat de administrația prezidențială

Dezvoltarea și capitalizarea companiilor, finanțarea economiei, atragerea disponibiului financiar al populației și agrenarea acestuia în economie, precum și finanțarea proiectelor administrației publice centrale și locale ar putea avea ca sursă piața de capital. De aceea, reprezentanți ai asociațiilor profesionale din domeniul pieței de capital, ai companiilor listate la bursă, ai autorităților publice, presa, consultanți, analiști financiari și avocați specializați vor participa, în ziua de 24 noiembrie 2016, la Dezbaterea PROIECT DE ȚARĂ – PIAȚA DE CAPITAL – Soluții și Propuneri pentru strategia de dezvoltare a României.

Apariții în presă


11.11.2016

Dezvoltarea oraselor inteligente este posibila doar in stransa colaborare dintre cetatenii sai si autoritati

 La prima editie a Conferintei Internationale “Different City – Smart City”, care a avut loc la Bucuresti pe 3 si 4 noiembrie 2016, doamna Stella Ronner-Grubacic, Ambasador al Olandei la Bucuresti a impartasit celor peste 150 de participanti modul in care Olanda a ales sa isi dezvolte orasele. Domnia sa a prezentat cinci obiective propuse de Guvernul olandez pentru anul 2030, printre care asigurarea transportului de marfuri si a transportului public fara poluare, astfel incat, incepand cu 2025 (in mai putin de 9 ani) nici un oras in Olanda nu va achizitiona autobuze care produc emisii nocive. Doamna ambasadator a mentionat cat de important este rolul cetatenilor in dezvoltarea oraselor inteligente, mentionand ca succesul din Amsterdam in aceasta directie este, de asemenea si rezultatul cetatenilor care cauta in mod activ parteneriate cu noi actori pentru a crea grupuri de interes mai largi in initiativele lor de a contribui la dezvoltarea oraselor…

Aparitii in presa


10.11.2016

Reducerea birocrației prin e-guvernare și inovare este un obiectiv posibil și în România, într-un orizont de timp relativ scurt

Asociația pentru Dezvoltarea Societății Informaționale – ADSI împreună cu Institutul Național de Cercetare – Dezvoltare în Informatică – ICI București au organizat, în ziua de 8 noiembrie, la București, Dezbaterea Națională „Eliminarea Birocrației prin e-Guvernare și Inovare în Avantajul Cetățenilor”, ediția a II-a.

Dezbaterea a reunit aproximativ 100 de persoane, în principal experți și reprezentanți din administrația publică, din mediul de afaceri și societatea civilă. Obiectivul principal a fost crearea unei viziuni asupra coordonării interinstituționale în vederea formulării și implementării strategiilor și politicilor publice în mod integrat și în acord cu Programul de Guvernare, ca urmare a facilităților oferite de nivelul actual al dezvoltării tehnologiei informației și comunicațiilor…

Apariții în presă


26.10.2016

Soluții pentru reducerea birocrației în administrația publică prin e-guvernare și inovare

Funcționarea eficace și eficientă a administrației publice poate influența semnificativ calitatea vieții cetățenilor și dezvoltarea mediului de afaceri, atât prin reducerea timpului și a costului interacțiunii acestora cu administrația, cât și prin reducerea cheltuielilor bugetare și a actelor de corupție. În acest scop, Asociația pentru Dezvoltarea Societății Informaționale (ADSI) și Institutul Național de Cercetare – Dezvoltare în Informatică – ICI București vor organiza pe data de 8 noiembrie, la București, Dezbaterea Națională „Eliminarea Birocrației prin e-Guvernare și Inovare în Avantajul Cetățenilor”, ediția a II-a. Prin acest eveniment, organizatorii își propun să aducă în atenția factorilor de decizie cele mai bune practici și soluții de utilizare a realizărilor din domeniul TI&C, inclusiv a tehnologiilor de identitate și semnătură electronică extinsă, în administrația publică…

Apariții în presă


19.10.2016

“Different City – Smart City” reuneste 40 de speakeri romani si straini, specialisti in dezvoltarea si implementarea solutiilor de administrare inteligenta a oraselor

Conferinta si Expozitia Internationala Different City – Smart City se bucura de participarea a 40 de speakeri romani si straini, specialisti in dezvoltarea si implementarea de solutii pentru administrarea inteligenta a oraselor. Evenimentul, structurat pe 2 zile, 3 si 4 noiembrie a.c., cuprinde 6 sesiuni in care vor fi abordate si dezbatute cele mai actuale provocari in procesul de transformare si urbanizare a oraselor. Companiile furnizoare de solutii de smart city, impreuna cu companii de utilitati, mediul academic si autoritatile publice locale vor cauta sa identifice impreuna cele mai bune solutii pentru a permite dezvoltarea facila a mediului de afaceri si pentru a oferi cele mai bune condiţii de trai cetatenilor…

Aparitii in presa


20.09.2016

“Different City – Smart City” – noi oportunitati de afaceri si dezvoltare – Conferinta si Expozitie Internationala, Editia I, 2016

“Different City – Smart City” reprezinta unul dintre cele mai importante evenimente din Europa de Est, care va reuni principalii actori implicati in crearea oraselor inteligente: mediul academic, companii furnizoare de solutii, institutii si companii publice precum si autoritatile publice locale. Evenimentul se desfasoara pe parcursul a doua zile si are in componenta: conferinta, expozitie, workshop si eveniment de networking. Conferinta si expozitia internationala sunt organizate de Different Angle Cluster, sub auspiciile Ambasadei Olandei in Romania si a Primariei Sectorului 3 Bucuresti si are loc pe 3 si 4 Noiembrie 2016, la Hotel NOVOTEL, Bucuresti…

Aparitii in presa


9.05.2016

Noutatile anului 2016 legate de standardele de calitate IFS vor fi prezentate pe 25 Mai

Maine este ultima zi in care puteti beneficia de reducerea de 100 de lei pentru a va inscrie la cea de a 3-a editie a Conferintei IFS, organizata de INAQ Consulting, in parteneriat cu IFS Management GmbH. Daca sunteti interesati sa aflati care sunt noutatile anului 2016 privind analiza produselor alimentare si nealimentare din perspectiva IFS, dar si noutatile din domeniul IFS HPC (Household and Personal Care)  care va intra in vigoare in luna Octombrie 2016, urmand ca incepand cu 1 Ianuarie 2017 singurele audituri IFS HPC acceptate sa fie cele bazate pe aceasta versiune, va asteptam pe data de 25 Martie la conferinta…

Apariții în presă


27.04.2016

5 motive pentru care nu trebuie sa ratezi Conferinta IFS din data de 25 Mai, Hotel Caro Bucuresti

Organizatorii Conferintei IFS vin cu noutati referitoare la confirmarea in calitate de speaker a domnului Stephan Tromp, Managing Director IFS Management GmbH, dar si la alaturarea unui nou partener H.B.P. EKO Distribution. Agenda evenimentului se completeaza cu o noua prezentare pe tema „Cerinte si posibilitati de testare a conformitatii ambalajelor si materialelor care intra in contact cu alimentele” sustinuta de IBA Bucuresti, iar…

Apariții în presă


18.04.2016

A treia editie a Conferintei IFS vine cu noutati legate analiza produselor alimentare si nealimentare din perspectiva IFS

Profesionistii din domeniul managementului calitatii sunt asteptati pe 25 Mai 2016, la cea de a treia editie a conferintei IFS, desfasurata la Hotel Caro din Bucuresti. Evenimentul este organizat de INAQ Consulting impreuna cu IFS Management GmbH si este dedicat ultimelor noutati in domeniu, precum si analizei produselor alimentare si nealimentare din perspectiva IFS.  Principala noutate a anului 2016 este aparitia versiunii 2 a standardului IFS HPC (Household and Personal Care) care va intra in vigoare in luna Octombrie 2016, urmand ca incepand cu 1 Ianuarie 2017 singurele audituri IFS HPC acceptate sa fie cele bazate pe aceasta versiune.

Apariții în presă


21.03.2016

Criminalitatea digitala cunoaste o crestere fara precedent peste tot in lume. Sunt protejate datele personale furnizate in mediul online?

Noua Lege a Securitatii Cibernetice a Romaniei va face obiectul conferintei  “SECURITATE CIBERNETICA – Amenintari. Masuri legislative si aplicare” care va avea loc pe data de 25 martie 2016 la J.W. Marriott Bucharest Grand Hotel, Salon D. Conferinta asigura cadrul necesar dezbaterii pe tema securitatii cibernetice nationale prin implicarea mediului privat si a institutiilor publice…

Aparitii in presa


9.03.2016

Este necesara o lege a Fondurilor Alternative de Investitii? Dar o lege speciala a SIF-urilor si pentru Fondul Proprietatea?

Organizatia Profesionistilor din Piata de Capital organizeaza in data de 17 martie 2016, la J.W. Marriott Grand Hotel Bucuresti, conferinta pe tema ‘’Fonduri Alternative de Investitii. Schimbari, Perspective, Oportunitati”. In cadrul evenimentului se va discuta despre impactul Legii 74/2015 asupra afacerilor in domeniul financiar si perspectivele transfrontaliere ale acestora, precum si despre noile obligatii care revin societatilor care administreaza fondurile de investitii alternative (AFIA).

Aparitii in presa


27.10.2015 

Afla ce vor angajatorii cum poti obtine locul de munca dorit

De multe ori angajatorii solicita experienta proaspetilor absolventi, iar acestia din urma sunt nedumeriti tot mai tare de aceasta cerinta. In aceste conditii, absolventii isi gasesc cu greu primul loc de munca. La aceasta se mai adauga si suprasaturatia pietei pentru anumite specializari: economie, management, drept, marketing, limbi straine – acestea fiind doar cateva exemple.

De aceea, o consiliere in cariera inainte de alegerea meseriei ar trebui realizata inca din liceu. Diana Ursachi, consilier in cariera la Guidecademy si speaker in cadrul evenimentului adresat studentilor ”Job Trends. Cum iti pregatesti cariera in noua lume digitala”, care are loc pe 31 octombrie 2015, la Bucuresti, este de parere ca ”un consilier este intai de toate obiectiv – nu va indruma un tanar sa faca aceeasi meserie ca el, asa cum fac uneori parintii manati de bune intentii, dar fara a tine cont de vocatia si abilitatile tanarului.

Aparitii in presa


25.10.2015 

Drumul catre succes incepe cu consilierea in cariera si job-uri in timpul studentiei

Interviu cu Diana Ursachi, consilier in cariera, Guidecademy

De ce absolventii de facultate isi gasesc cu greu primul loc de munca si ce i-ai sfatui?

Depinde intai de toate la ce ne referim cand spunem greu pentru ca daca ne uitam la rata somajului din alte tari din vestul Europei pentru acelasi grup de varsta (15-24 de ani), nu e neaparat mai greu. Ce e cu siguranta diferit insa, e faptul ca intr-adevar, e mai dificil pentru un absolvent din Romania sa gaseasca dupa absolvire un job unde sa profeseze in domeniul in care s-a pregatit.

Aparitii in presa


13.10.2015 

Ce trebuie sa stii si sa faci in timpul facultatii ca sa poti obtine locul de munca dorit

Studentii din Bucuresti sunt asteptati pe 31 octombrie la ”JOB TRENDS – Cum iti pregatesti cariera in noua lume digitala”. Evenimentul este dedicat studentilor si proaspetilor absolventi, din toate specializarile,  care vor sa se remarce din multimea celor care vor termina facultatea odata cu ei.

Succesul in cariera depinde atat de bazele puse in scoala cat si in afara ei.  De aceea, obtinerea de avantaje competitive concretizate in experienta aplicata, imagine profesionala inteligent construita si relatii cultivate din timp reprezinta calea catre un job si o cariera implinita.

Aparitii in presa


23.04.2015

INVATA CUM SA INVETI

Schimbarea atitudinilor privind scoala este esentiala pentru adaptarea la nevoile actualei societati

Cercetarile arata ca exista diferente individuale importante in procesul invatarii. Intr-un studiu publicat de UNESCO se face referire la multiplele dimensiuni ale inteligentei umane, altele decat abilitatile logice si lingvistice care sunt de obicei pretuite in majoritatea mediilor scolare. Unii copii sunt talentati la muzica, altii au abilitati spatiale exceptionale (necesare, de exemplu, arhitectilor si artistilor), sau corporale/kinestezice (necesare atletilor) sau abilitati de relationare etc. De aceea, scolile trebuie sa creeze cel mai bun mediu pentru dezvoltarea copiilor luand in considerare toate aceste diferente individuale...

Aparitii in presa


6.04.2015

Invata CUM sa Inveti- Ce nu afli de la Scoala

Speakeri de top, academicieni, profesori care antreneaza genii, psihologi, profesori, parinti, studenti precum si reprezentanti ai presei se intalnesc la Bucuresti, in cadrul Conferintei si workshop-ului educational „Invata CUM sa Inveti’. Evenimentul va avea loc in data de 16 mai a.c., pentru a discuta modalitatile concrete prin care poti deveni mai performant, invata mai usor si depasi obstacolele aduse de noua societate informationala

Aparitii in presa


16.03.2015

Provocari actuale pentru pensiunile turistice

Peste 150 de participanti, reprezentand institutii de stat, autoritati publice locale si centrale, administratori de pensiuni, consultanti in finantari europene, blogeri si presa, s-au intalnit sambata, 14 martie a.c., la Romexpo, in cadrul Conferintei Romania Vacantelor – Cazare la Pensiune, pentru a dezbate modalitatile concrete de dezvoltare a potentialului turistic la nivelul intregii tari. Evenimentul a debutat cu lansarea unui pachet educational complet pentru dezvoltarea afacerii turistice, destinat intreprinzatorilor in turism

Aparitii in presa


11.03.2015

Sprijin pentru dezvoltarea afacerii turistice

Fundatia Nationala a Tinerilor Managerise implicain programe de dezvoltare a abilitatilor manageriale pentru antreprenorii in turism si pune la dispozitia acestora un pachet educational complex pentru dezvoltarea afacerii turistice. Orice actual sau viitor antreprenor in turism isi doreste mai multi clienti, pe care ii poate atrage si ii fidelizeaza doar cu servicii bune si personal bine pregatit

Aparitii in presa


24 februarie 2015

Noi modalitati de crestere a afacerii turistice

Reprezentantii celor mai importante institutii si organizatii din turism, administratorii de pensiuni, consultanti, agentii de turism si presa se intalnesc la Bucuresti, in cadrul Targului de Turism de la Romexpo, la conferinta „Romania Vacantelor – Cazare la Pensiune”, din 14 martie a.c., pentru a discuta despre perspectivele si modul de dezvoltare a pensiunilor si zonelor turistice din Romania. Intalnirea are in vedere dezvoltarea potentialului turistic in zonele de pensiuni prin o mai buna colaborare a acestora cu agentiile de turism, precum si dezvoltarea produselor turistice si aserviciilor asociate lor, in vederea cresterii interesului turistilor de pe piata interna si externa

Aparitii in presa


28 octombrie 2014

Implementarea Agendei Digitale in Romania pentru cresterea productivitatii in sectorul privat si de stat

Activitatile economice si sociale nu mai pot fi concepute fara includerea elementelor de tehnologia informatiei si comunicatiilor, care contribuie in mod decisiv la cresterea competitivitatii si dezvoltarii afacerilor. In sprijinul progresului societatii romanesti vine Strategia Nationala privind Agenda Digitala pentru Romania, elaborata de Ministerul pentru Societatea Informationala, in conformitate cu Agenda Digitala Europeana, care are in vedere dezvoltarea sectorului romanesc de IT&C, precum si cresterea eficientei si reducerea costurilor  din sectorului public

Aparitii in presa


15 octombrie 2014

Agenda Digitala 2014-2020 – Politici europene privind sectorul IT&C

Conferinta Agenda Digitala 2014-2020 – Politici europene privind sectorul IT&C va avea loc pe 28 octombrie, la Bucuresti si se constituie ca o platforma de dezbatere, networking si cooperare intre institutiile, autoritatile de stat si companiile din domeniul IT&C. Strategia Agenda Digitala 2014 – 2020, elaborata de Ministerul pentru Societatea Informationala, are in vedere cresterea eficientei si reducerea costurilor sectorului public din Romania, dar si imbunatatirea productivitatii sectorului privat prin reducerea barierelor administrative in relatia cu statul

Aparitii in presa


19 mai 2014

Peste 200 de companii sunt asteptate sa participe la cea de a doua editie a Conferintei IFS – PRODUCTIE, LOGISTICA, IMPORT, RETAIL

Organizatorii Conferintei INAQ Consulting si IFS Management GmbH asteapta un numar de 200 de participanti  pe data de 27 Mai, la Bucuresti. Evenimentul se adreseaza producatorilor, comerciantilor si furnizorilor de servicii de depozitare si transport, atat pentru produse alimentare, cât si pentru produse nealimentare. Implementarea standardelor IFS pe tot lantul de productie si distributie a bunurilor de larg consum, alimentare si nealimentare, conduce la cresterea afacerilor si  asigurarea sigurantei produselor. De aceea, tema aleasa reprezinta una cu impact major pentru companii

Aparitii in presa


7 mai 2014

Cele mai noi modificari privind IFS Logistics se vor aplica din septembrie 2014 in domeniile alimentar si nealimentare

Reprezentantii companiilor din intreg lantul comercial, de la producator la retailer, atat din domeniile alimentar cât si nealimentar, sunt asteptati sa participe la cea ce a doua editie a Conferintei IFS – PRODUCTIE, LOGISTICA, IMPORT, RETAIL, care va avea loc pe data de 27 Mai, la Bucuresti. Din partea IFS au confirmat participarea in calitate de speakeri Stephan Tromp, IFS Management GmbH si Marek Marzec, IFS Management CEE

Aparitii in presa


25 martie 2014

Pregatire 2014-2020 – Studii de caz, Probleme, Solutii, Oportunitati

Peste 70 de repezentanti ai autoritatilor publice locale, Primarii si Consilii Judetene s-au aflat fata in fata cu cei mai buni specialisti si consultanti in domeniul dezvoltarii locale, cu ocazia Conferintei ”Pregatire 2014-2020. Studii de caz, Probleme, Solutii, Oportunitati”, care a avut loc la Athenee Palace Hilton, Bucuresti. Conferinta a avut o abordare aplicata cu exemplificarea

Aparitii in presa


20 martie 2014

Metode de initiere si dezvoltare a noi proiecte de succes finantate din fonduri europene

Autoritatile publice locale, cei mai buni consultanti, reprezentanti ai societatilor de avocatura, bancilor, societatilor de proiectare si constructii si nu numai, se intalnesc la Bucuresti, pe 25 martie, la conferinta de afaceri ”Pregatire 2014-2020. Studii de caz, Probleme, Solutii, Oportunitati”. Evenimentul va avea loc la Athenee Palace Hilton Bucuresti

Aparitii in presa


28 februarie 2014

Produsele agricole certificate GLOBALG.A.P – solicitate tot mai mult de marile lanturi de magazine

Produsele agricole certificate GLOBALG.A.P.  încep sa fie din ce in ce mai solicitate de marile lanturi de magazine de retaileri, de exportatori sau de rețelele de distribuție și este o condiție contractuală obligatorie. GLOBALG.A.P. este standardul cel mai des utilizat în sectorul agricol pentru a dovedi respectarea normelor și utilizarea celor mai bune practici în cadrul activității desfășurate și reprezintă un corespondent al HACCP din industria alimentară

Aparitii in presa


15 februarie 2014

Creativitatea in Business – avantajul competitiv pentru performanţa companiilor

Ne propunem sa organizam o conferinta inedita pentru piata romaneasca pe tema creativitatii in afaceri. In contextul actual socio-economic, vorbim mai mult ca oricand despre fatul ca trebuie sa fii din ce in ce mai creativ, sa inovezi si iesi in evidenta pentru a avea succes in afaceri. De la crearea de noi produse si servicii pana la promovarea acestora, toti angajatii unei companii ar trebui sa dea dovada de creativitate. Dar cum este stimulata aceasta creativitate, care este mediul care o activeaza, va vom prezenta in cadrul acestui eveniment

Aparitii in presa


13 februarie 2014

Creativitatea in Business – avantajul competitiv pentru performanţa companiilor

Va invitam sa participati la o conferinta inedita pentru piata romaneasca pe tema creativitatii. In contextul actual socio-economic, vorbim mai mult ca oricand despre faptul ca trebuie sa fim din ce in ce mai creativ, sa inovam si iesim in evidenta pentru a avea succes in plan personal si implicit in afaceri

Aparitii in presa


10 februarie 2014

Noi standarde de calitate in agricultura romaneasca

Standarde noi in agricultura, pentru fermieri si produsele acestora, ar putea deveni obligatorii in scurt timp, conform celor mai recente prevederi europene. Acestea au scopul de a spori transparenta si implicarea partilor interesate, fermieri si retaileri, pentru obtinerea si comercializarea unor produse sigure pentru consum in agricultura

Aparitii in presa


7 februarie 2014

Creativitatea in business, esentiala pentru initierea si dezvoltarea noilor afaceri

-cum poti creste afacerea fara investitie de timp si bani dupa modelul Secret to Business Success-

Antreprenorii noii generatii au nevoie de idei creative pentru debutul in afaceri, au nevoie de inventivitate si de explorarea unor domenii in cu totul alta maniera decat abordarile clasice de pana acum. ”Singura cale spre succes, fie ca vorbim despre indivizi, de companii sau grupuri este creativitatea, iesirea din anonimat printr-o gandire originala, un produs original sau alaturarea unor caracteristici intr-un mod inovativ in cadrul unui produs sau serviciu existent.’‘…

Aparitii in presa


3 februarie 2014

Cum putem deveni creativi in business

Traim intr-o societate bazata pe cunoastere, intr-o concurenta acerba, iar puterea economica sta in mainile celor care stiu sa creeze si sa inoveze, a celor care acorda acestui domeniu importanta cuvenita si sprijina  ideile creative. Goana dupa productivitate se manifesta tot mai mult in ore lungi lucrate, cresterea stresului si investitii in tehnologie

Aparitii in presa


25 septembrie 2013

Investitorii sunt asteptati sa participe la reglementarea tranzactiilor FOREX

Tranzactiile FOREX incheiate in Romania nu mai pot fi ignorate. Exista, in acest moment, o multitudine de societati care promit castiguri sigure si rapide, neautorizate de institutiile pietei de capital si nesupravegheate, umbrind  activitatea brokerilor autorizati.
Aparitii in presa


11 septembrie 2013

Conferinta FOREX 2013 – Cat si de ce este nevoie de reglementarea tranzactiilor FOREX in Romania?

Organizatia Profesionistilor din Piata de Capital  impreuna cu agentia de publicitate si organizari evenimente – Concord Communication SRL, organizeaza pe data de 1 Octombrie, la Bucuresti, Conferinta FOREX 2013 – Cât si de ce este nevoie de reglementarea tranzactiilor FOREX in Romania?

Aparitii in presa