COMUNICATE DE PRESĂ ȘI ADVERTORIALE
13.06.2018
Prin adoptarea rapidă a Legii Fondurilor de Investiții Alternative, piața de capital și-ar putea rezolva o parte din probleme. Legea Fondurilor de Investiții Alternative precede modificarea legii pietei de capital
Legea fondurilor de investiţii alternative (FIA) va fi discutată săptămâna viitoare de Consiliul Autorităţii pentru Supraveghere Financiară (ASF), urmând ca la toamnă să fie înaintată Ministerului Finanţelor. Precizarea a fost facută de Mircea Ursache, Vicepreșsedintele ASF in cadrul Dezbaterii “Fonduri de Investiții Alternative – oportunități pentru dezvoltarea economică a României“, organizata de Organizația Profesioniștilor din Piața de Capital (OPPC) cu sprijinul agenției de PR Concord Communication.
04.06.2018
Industria fondurilor de investiții din România concentrează peste 10 miliarde de euro, dar nu are încă un cadru legal, adaptat la momentul actual. Actualele fonduri de investitii functioneaza în baza Regulamentului 15/2004, adoptat de fosta autoritate de reglementare a pieței de capital – CNVM – cu 3 ani înainte de integrarea României în UE. De aceea, adoptarea unei noi Legii care să transforme actualele fonduri în Fonduri de Investiții Alterntive (FIA) devine mai necesară ca oricând.
24.05.2018
Tehnologia ne ajuta foarte mult pentru protejarea datelor personale
Emil Munteanu, CEO Power Net Consulting, a precizat ca implementarea unui program de aliniere la noile regului de protecție a datelor personale începe cu un audit intern, consultanță și implementare. Durata unui proiect de conformare la noul Regulament pentru Protectia Datelor Personale, conform pasilor descriși mai sus, ar putea dura între 30 și 60 de zile pentru o companie până în 100 de angajati și poate costa intre 5000 si 15.000 de euro.
21.05.2018
Cele mai întâlnite cazuri de frauda alimentară pot fi evitate prin certificarile IFS
Participantii la Conferinta IFS 2018 au avut ocazia sa afle ca una dintre preocuparile majore ale producatorilor din industria alimentara o reprezinta cresterea continua a calitatii si sigurantei produselor. Cristian Toader, Business Development Manager – Food Division JS HAMILTON ROMANIA, a prezentat un studiu de caz referitor la analiza zaharurilor din produsele alimentare.
Antreprenorii care doresc să se dezvolte şi să îşi îmbunătaţească competenţele şi performanţele echipei au aflat şi agenda de cursuri IFS pentru anul 2018 prezentată de Ionut Nache, Director General INAQ Consulting – IFS Training Center.
Ionut Nache, Director General INAQ Consulting, unul dintre organizatorii acestei conferinţe anuale, a precizat: „este importantă participarea oricaror persoane responsabile de calitatea şi siguranţa produselor şi a serviciilor din FMCG, pentru că prezenţa la eveniment poate contribui la crearea de noi parteneriate. De asemenea, evenimentul se poate constitui şi ca loc de întâlnire a specialiştilor din domeniu.”
- Conferința IFS la a 5-a ediţie vine cu noi informaţii pentru toţi antreprenorii care îşi doresc dezvoltarea afacerii şi acces la piaţa internaţională
„Așa cum am procedat și la edițiile anterioare, am pregătit un conținut bogat și de valoare, iar prezentările şi dezbaterile vor aborda ultimele cerințe pentru standardele de calitate care privesc noua versiune 6.1 a standardului IFS Food, noutățile legate de versiunea 7 a standardului IFS Food, informaţii privind normele şi metodele utilizate pentru implementarea versiunilor noi ale standardelor IFS Logistics şi IFS PacSecure, dar şi prezentarea standardului IFS Global Markets HPC, nou apărut” a declarat Ionuţ Nache, CEO INAQ Consulting, organizator al conferinţei IFS în România.
La aceasta Dezbatere sunt invitati reprezentanti din partea tuturor oraselor din zona Moldovei si nu numai, ocazie cu care vor avea oportunitatea de a descoperi solutii si a intari legatura cu furnizorii de tehnologie si comunicatii pentru smart city. Accelerarea activitatii de digitalizare a asezarilor urbane, constituie o necesitate si o prioritate pentru toti edilii si aduce o influenta benefica pentru dezvoltarea integrata.
In cadrul evenimentului se vor construi dezbateri pentru patru mari directii de dezvoltare a unei localitati: mobilitate urbana inteligenta utilizand inovatia si excelenta, utilitati inteligente (conectivitate, iluminat inteligent-eficientizarea consumului, smart metering, managementul deseurilor, siguranta), tehnologii inteligente in educatie si buna administrare, strategie pentru smart city si surse de finantare (parteneriate, imprumuturi bancare, obligatiuni, fonduri nerambursabile) pentru achizitiile publice, dar si care sunt costurile de implementare.
O strategie bine conceputa de implementare a tehnologiilor inteligente pe domenii va aduce beneficii directe si imediate, va imbunatati calitatea vietii locuitorilor, va creste atractivitatea orasului pentru turisti, dar va aduce si noi oportunitati de afaceri si venituri in viitor.
“Este extraordinar ca un eveniment de asemenea anvergura are loc la Iasi. Asta arata inca odata ca Iasiul este un pol al ITC -ului romanesc in continua dezvoltare. Cresterea nivelului general de cunoastere, promovarea tehnologiilor deschise, a standardizarii si interoperabilitații electronice, cresterea securitații cibernetice, sunt domenii prin care implementarea conceptului de SMART CITY poate sprijini administrațiile publice locale pentru imbunatatirea standardelor generale de viata”, a declarat Mirabela Miron, presedinte Avisso.
Apariţii în presă
Potrivit avocatului Bogdan Mihai, Partener Mușat & Asociații, „GDPR va produce schimbări majore în modul în care se face business, pentru că, de acum înainte, în primul rând trebuie să ținem cont de securitatea bazelor noastre de date și să fim mai atenți la oamenii cu care lucrăm.” Reprezentanții casei de avocatură Mușat & Asociații au realizat un Ghid practic de implementare a măsurilor de conformare GDPR în care sunt explicate cerințele principale ale GDPR-ului, aplicate tuturor companiilor care prelucrează date personale.
Apariţii în presă
GDPR 2018 – Cat de pregatiti sunteti?
Peste 70% dintre operatorii europeni de date NU au încă un program clar de asigurare a compatibilității cu noile reglementari ale Uniunii Europene. Mai grav este că mai mult de jumătate dintre cei care au afirmat că sunt pregătiți, nu au baze reale pentru obținerea conformității GDPR.
Evenimentul “Noua ordine europeană pentru PROTECŢIA DATELOR PERSONALE” se adresează companiilor și instituțiilor publice din cele mai diverse domenii, precum operatorii de utilități din energie, petrol și gaze, sau transport, sectorul financiar-bancar, sănătate, servicii publice, servicii Cloud computing, data center și eCommerce, motoare de căutare online, platforme de joburi, furnizori telecom, agenții de marketing sau operatori de turism.
Aparţii în presă
21.09.2018
La evenimentul de la Călăraşi a fost prezent Ministrul Comunicațiilor și Societății Informaționale, Lucian Sova, care și-a arătat interesul pentru modernizarea orașelor din România și a asigurat participanții de sprijinul total al Ministerului în ceea ce privește implementarea programelor de transformare a orașelor în unele de tip smart. Au fost enumerate câteva proiecte de infrastructură care au ajuns în regiune și a declarat că în cadrul instituției pe care o conduce există un Comitet Tehnico-Economic care se ocupă de validarea proiectelor mai mari în domeniul IT&C. Deși există multe soluții smart dedicate și resurse care pot fi alocate pentru acestea, viteza de adoptare și implementare de către administrațiile locale este destul de redusă. Ministrul a mai spus că efervescența transformării digitale și a inovării nu ar trebui stăvilită de reglementări și lucrurile ar trebui să se dezvolte natural.
Apariţii în presă
În tot mai multe medii şi din ce în ce mai des se vorbeşte despre G.D.P.R. (Regulamentul General privind Protecţia Datelor) care se va aplica începând cu data de 25 mai 2018. Noul Regulament (UE) 679/2016 pentru protecţia persoanelor fizice, în ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date se aplică tuturor companiilor care prelucrează date cu caracter personal din toate domeniile de activitate, cât şi instituţiilor publice.
Apariţii în presă
07.08.2017
Power Net Consulting va sprijini românii din Diaspora să dezvolte afaceri acasă, în România
Power Net Consulting va ajuta românii din Diaspora să deschidă afaceri în țara lor și astfel să se poată întoarce la familie și prieteni, să contribuie alături de ceilalți antreprenori la dezvoltarea comunității de afaceri autohtone. Românii vor avea această oportunitate prin înscrierea în unul din cele două proiecte co-finanțate din fonduri europene pe care companía Power Net Consulting le va derula în următorii trei ani: Diaspora Start-Up: Antreprenor Diaspora RO_ES, respectiv Antreprenor_Diaspora: Hai acasă!
22.06.2017
Inovare în domeniul kinetoterapiei și fitness-ului prin soluțiile propuse de Power Net Consulting
Conform previziunilor CCS Insight, piața echipamentelor inteligente de tipul ”smart wearables” va adopta noi soluţii de virtualizare şi va ajunge în trei ani la o valoare de 34 mld. dolari, ceea ce reprezintă 411 de milioane de unități care se vor livra în anul 2020. Pentru 2017, segmentul format din echipamente ”wrist-based” va domina numeric această piață, deținând 50% din cele 60 de milioane de unități destinate livrării. Deși cifrele pot părea impresionante, segmentul ceasurilor și brățărilor inteligente nu este deloc unul lipsit de grijile zilei de mâine.
27.06.2017
Cel mai nou cluster pe piața de soluții inteligente – Start Inovare București – își propune să demareze proiecte bazate pe inovare împreună cu mediul privat, dar şi cu sectorul public, în vederea eficientizării proceselor de implementare a proiectelor de Smart City, Smart Agriculture, Smart Energy și Smart Environment. Până în 2050, în jur de 70% din populația lumii va locui în zone urbanizate, adică peste 6 miliarde de locuitori, conform ONU. Această dinamică pune foarte multă presiune pe mediul înconjurător și implicit pe infrastructura de mediu, energie, transport, comunicații, IT etc, ceea ce determină implicarea cât mai multor ogranizații în a avea cadrul legal potrivit și metodele de implementare cele mai eficiente pentru asigurarea în continuare a calitații vieții.
22.06.2017
Clusterul Start Inovare – cea mai noua organizație pe piața soluțiilor inteligente
Până în 2050, în jur de 70% din populația lumii va locui în zone urbanizate, adică peste 6 miliarde de locuitori, conform ONU. Această dinamica pune foarte multă presiune pe mediul înconjurător și implicit pe infrastructura de mediu, energie, transport, comunicații, IT etc. Noul Cluster Start Inovare care s-a lansat ieri, 21 iunie 2017, în cadrul evenimentului „Smart Infrastructure Workshop” își propune să aducă într-un singur loc dimensiunea digitală și fizică a infrastructurii inteligente și o expertiză impresionantă în domeniile menționate mai sus.
19.06.2017
Uniunea Europeană s-a confruntat în ultimul deceniu cu o serie de provocări, atât de natură economică cât și socială, ceea ce a determinat Comisia Europeană să propună un plan de măsuri. Astfel, în anul 2014 CE a propus combinarea instrumentelor de politică regională și industrială și crearea unor platforme de specializare inteligentă – clustere de companii, cu scopul relansarii economice. Ca urmare, într-o Europă al cărui obiectiv asumat este realizarea pieței unice și integrate, astăzi sunt înregistrate peste 2000 de clustere, dintre care 150 sunt la cel mai înalt nivel, din punctul de vedere al tehnologiiilor, mărimii, specializarilor, numărului de angajați.
03.06.2017
Dezbaterea Națională Smart City 2017-2020.Nevoi – Soluții – Metode a reunit la București pe data de 30-31 mai, reprezentanți ai peste 30 de administrații publice locale, specialiști IT&C, companii private furnizoare de soluții, startup-uri, cercetători, experți din sectorul public și din organizații non-profit, consultanți și avocați. Dezbaterea a fost o oportunitate de a vedea noi soluții și metode de punerea lor în practică, exemple de abordare integrată, legătura cu dezvoltarea strategică urbană și abordări conceptuale comparate. Dezbaterea a fost coordonată de Marius Bostan, fost Ministru al Comunicațiilor și pentru Societatea Informațională în Guvernul Cioloș. Cele 5 paneluri din prima zi au fost transmise pe Facebook putând fi revăzute la pagina: https://www.facebook.com/Dezbatere-Națională-Smart-City-2017-2020-1927522754157371/
25.05.2017
Dezbaterea Națională Smart City 2017-2020.Nevoi-Soluții-Metode, începe marți, 30 mai
- Soluții concrete și aplicate, platformă de inspirație care să accelereze procesele de transformare digitală în beneficiul cetățenilor, turiștilor, administrației și întreprinzătorilor
Primarul Municipiului Alba Iulia, Mircea Hava împreună cu echipa sa de experți vor participa la Dezbaterea Națională Smart City 2017-2020. Nevoi-Soluții-Metode, care va avea loc pe data de 30 mai la Hotel Pullman, București, pentru a comunica cu ceilalți primari ai orașelor din România, companii private și consultanți, pe tema posibilității dezvoltării comunităților și administrațiilor urbane. Mircea Hava a declarat cu această ocazie: “Proiectul Alba Iulia Smart City 2018 creează o punte
19.05.2017
Tehnologiile digitale pot ajuta cetățenii, turiștii și economia locală. Cât de pregătiți suntem?
Reprezentanții Municipiului Alba Iulia alături de cei al altor municipalități și orașe din România, precum și specialisti români și străini, furnizori de tehnologie smart city, vor fi prezenți la Dezbaterea națională Smart City 2017-2020. Nevoi. Soluții. Metode, care va avea loc pe 30-31 mai, la București. Organizat într-un concept nou, evenimentul reprezintă o continuare a conferinței Smart City, din 2 Decembrie 2016 de la Alba Iulia, ocazie cu care reprezentanții “Celeilalte Capitale”, în care se naște România modernă, vin la București, să împărtășească din experiența proprie, să schimbe opinii cu alte municipalități și să întărească legătura cu partenerii.
06.06.2017
Certificarea IFS – paşaport pentru export
Peste 180 de persoane au participat pe data de 19 mai 2017, la cea de a patra ediție a conferinței IFS 2017, la București. Evenimentul a reunit speakeri străini și români, specialiști care au prezentat cele mai importante modificări în domeniul standardelor de calitate IFS, dar și detalii despre apariția noului standard IFS Food versiunea 7 şi IFS Global Markets HPC.
26.04.2017
Certificările IFS cea mai bună recunoaștere a calității și siguranței produselor pentru export
Inaq Consulting împreună cu IFS Management (Germania) organizează pe data de 19 mai 2017, la București, cea de a patra ediție a Conferinței IFS. Noutățile acestei ediții privesc Versiunea 7, cea mai nouă a standardului IFS Food, care vine cu modificări importante și noi cerințe față de versiunea anterioară, apariția standardului IFS Global Markets HPC, managementul auditorilor de terță parte IFS, dar și programul de integritate IFS, portofoliul cursurilor INAQ Consulting – IFS Training Center în România fiind îmbunătățit cu două cursuri în domeniul IFS HPC, versiune 2.
20.03.2017
Noul GDPR si solutiile propuse de mediul privat pentru respectarea acestuia
Importanta si efectele noului Regulament General privind Protectia Datelor (GDPR) au fost discutate ieri in cadrul conferintei “Noua ordine europeana pentru PROTECTIA DATELOR PERSONALE”, organizata de Concord Communication – Agentie de PR & Events, la Bucuresti. Evenimentul a reprezentat o platforma de dialog intre autoritatile statului si mediul privat, iar participantii au aflat noile reglementari in domeniu, dar si solutii practice de implementare.
03.03.2017
GDPR – noi reglementări pentru prelucrarea datelor personale și intimitate
Modelele de business online actuale, apariția serviciilor cloud și a rețelelor sociale au condus la necesitatea actualizării legislației privind protecția datelor personale. Apariția Directivei privind Rețeaua și Securitatea Informației (NIS) și a Regulamentului privind Protecția Generală a Datelor (GDPR) au ridicat stacheta privind cerințele de securitate pentru toate organizațiile care sunt în UE sau au afaceri cu UE.
27.02.2017
Cea de a doua ediție a conferinței internaționale GLOBALG.A.P. a reunit producători agricoli, furnizori de produse și servicii necesare agriculturii, mediul academic, precum și reprezentanți de seamă ai Ambasadelor și Camerelor de Comerț străine din România. Conferința s-a bucurat de un real succes, datorat atât prezenței a peste 130 de participanți, cât și a speakerilor care au realizat prezentări de interes depre modul în care pot fi implementate standadele GLOBALG.A.P., costuri și beneficii, dar și cum pot fi ajutați fermierii români pentru a reuși să își impună recoltele pe piața din România și din Europa.
16.02.2017
Avantajele listării producătorilor agricoli români pe platforma publică a GLOBALG.A.P. Bază de date
Producătorii agricoli, reprezentanții firmelor de logistică și transport, comercianții și oricare alte persoane interesate să desfășoare afaceri în domeniul agriculturii sunt asteptați să participe pe 24 Februarie 2017 la cea de a doua conferință GLOBALG.A.P. România, organizată de INAQ Consulting, la București – “LANȚUL ALIMENTAR SCURT” – Bunele practici în agricultura românească aduse de certificarea GLOBALG.A.P..
8.02.2017
Compania de consultanţă INAQ Consulting, în parteneriat cu proprietarul standardelor GLOBALG.A.P., va organiza pe data de 24 februarie 2017, la orele 09.00, la Ramada Plaza, Bucureşti, cea de-a doua ediţie a Conferinţei “LANȚUL ALIMENTAR SCURT” – Bunele practici în agricultura românească aduse de certificarea GLOBALG.A.P. Evenimentul va pune accentul pe importanța standardelor GLOBALG.A.P. şi noile sale produse şi sisteme de certificare care au scopul de a spori transparenţa şi implicarea părţilor interesate, fermieri şi retaileri, pentru obţinerea şi comercializarea unor produse sigure pentru consum.
februarie 2017
Schimbări fundamentale pentru piața de capital
Cel mai fierbinte subiect al anului pentru piața de capital, noul pachet legislativ al UE Directiva MiFID II și Regulamentul MiFIR, va fi dezbatut pe 16 februarie, în cadrul Dezbaterii „MiFID II / MiFIR 2018 – O schimbare fundamentală”. Implementarea Directivei MIFID II va impune o serie de modificări legislative la nivel de legislaţie primară, urmând a fi revizuite prevederile din Legea nr. 297/2004 destinate intermediarilor, piețelor reglementate și operatorilor de piaţă, în timp ce Regulamentul MIFIR nu necesită transpunere în legislația statelor membre, ci se aplică direct.
ianuarie 2017
Cât de pregatită este piața de capital românească pentru MiFID II?
Organizația Profesioniștilor Pieței de Capital împreună cu Concord Communication – Agenţie de PR & Events vor organiza pe data de 16 Februarie 2016, la Ramada Plaza Bucuresti, Conferinta-Dezbatere “MiFID II /MiFIR – O schimbare fundamentala”. Evenimentul va analiza noile reguli impuse de MiFID II, cu un pronunțat impact asupra pieţei de capital și efecte de amploare asupra tuturor celor implicați în tranzacționarea instrumentelor financiare. La dezbatere vor participa vicepreşedintele ASF, Mircea Ursache împreună cu echipa sa de specialişti în domeniu.
15.11.2016
Dezvoltarea și capitalizarea companiilor, finanțarea economiei, atragerea disponibiului financiar al populației și agrenarea acestuia în economie, precum și finanțarea proiectelor administrației publice centrale și locale ar putea avea ca sursă piața de capital. De aceea, reprezentanți ai asociațiilor profesionale din domeniul pieței de capital, ai companiilor listate la bursă, ai autorităților publice, presa, consultanți, analiști financiari și avocați specializați vor participa, în ziua de 24 noiembrie 2016, la Dezbaterea PROIECT DE ȚARĂ – PIAȚA DE CAPITAL – Soluții și Propuneri pentru strategia de dezvoltare a României.
11.11.2016
La prima editie a Conferintei Internationale “Different City – Smart City”, care a avut loc la Bucuresti pe 3 si 4 noiembrie 2016, doamna Stella Ronner-Grubacic, Ambasador al Olandei la Bucuresti a impartasit celor peste 150 de participanti modul in care Olanda a ales sa isi dezvolte orasele. Domnia sa a prezentat cinci obiective propuse de Guvernul olandez pentru anul 2030, printre care asigurarea transportului de marfuri si a transportului public fara poluare, astfel incat, incepand cu 2025 (in mai putin de 9 ani) nici un oras in Olanda nu va achizitiona autobuze care produc emisii nocive. Doamna ambasadator a mentionat cat de important este rolul cetatenilor in dezvoltarea oraselor inteligente, mentionand ca succesul din Amsterdam in aceasta directie este, de asemenea si rezultatul cetatenilor care cauta in mod activ parteneriate cu noi actori pentru a crea grupuri de interes mai largi in initiativele lor de a contribui la dezvoltarea oraselor…
10.11.2016
Asociația pentru Dezvoltarea Societății Informaționale – ADSI împreună cu Institutul Național de Cercetare – Dezvoltare în Informatică – ICI București au organizat, în ziua de 8 noiembrie, la București, Dezbaterea Națională „Eliminarea Birocrației prin e-Guvernare și Inovare în Avantajul Cetățenilor”, ediția a II-a.
Dezbaterea a reunit aproximativ 100 de persoane, în principal experți și reprezentanți din administrația publică, din mediul de afaceri și societatea civilă. Obiectivul principal a fost crearea unei viziuni asupra coordonării interinstituționale în vederea formulării și implementării strategiilor și politicilor publice în mod integrat și în acord cu Programul de Guvernare, ca urmare a facilităților oferite de nivelul actual al dezvoltării tehnologiei informației și comunicațiilor…
26.10.2016
Soluții pentru reducerea birocrației în administrația publică prin e-guvernare și inovare
Funcționarea eficace și eficientă a administrației publice poate influența semnificativ calitatea vieții cetățenilor și dezvoltarea mediului de afaceri, atât prin reducerea timpului și a costului interacțiunii acestora cu administrația, cât și prin reducerea cheltuielilor bugetare și a actelor de corupție. În acest scop, Asociația pentru Dezvoltarea Societății Informaționale (ADSI) și Institutul Național de Cercetare – Dezvoltare în Informatică – ICI București vor organiza pe data de 8 noiembrie, la București, Dezbaterea Națională „Eliminarea Birocrației prin e-Guvernare și Inovare în Avantajul Cetățenilor”, ediția a II-a. Prin acest eveniment, organizatorii își propun să aducă în atenția factorilor de decizie cele mai bune practici și soluții de utilizare a realizărilor din domeniul TI&C, inclusiv a tehnologiilor de identitate și semnătură electronică extinsă, în administrația publică…
19.10.2016
Conferinta si Expozitia Internationala Different City – Smart City se bucura de participarea a 40 de speakeri romani si straini, specialisti in dezvoltarea si implementarea de solutii pentru administrarea inteligenta a oraselor. Evenimentul, structurat pe 2 zile, 3 si 4 noiembrie a.c., cuprinde 6 sesiuni in care vor fi abordate si dezbatute cele mai actuale provocari in procesul de transformare si urbanizare a oraselor. Companiile furnizoare de solutii de smart city, impreuna cu companii de utilitati, mediul academic si autoritatile publice locale vor cauta sa identifice impreuna cele mai bune solutii pentru a permite dezvoltarea facila a mediului de afaceri si pentru a oferi cele mai bune condiţii de trai cetatenilor…
20.09.2016
“Different City – Smart City” reprezinta unul dintre cele mai importante evenimente din Europa de Est, care va reuni principalii actori implicati in crearea oraselor inteligente: mediul academic, companii furnizoare de solutii, institutii si companii publice precum si autoritatile publice locale. Evenimentul se desfasoara pe parcursul a doua zile si are in componenta: conferinta, expozitie, workshop si eveniment de networking. Conferinta si expozitia internationala sunt organizate de Different Angle Cluster, sub auspiciile Ambasadei Olandei in Romania si a Primariei Sectorului 3 Bucuresti si are loc pe 3 si 4 Noiembrie 2016, la Hotel NOVOTEL, Bucuresti…
9.05.2016
Noutatile anului 2016 legate de standardele de calitate IFS vor fi prezentate pe 25 Mai
Maine este ultima zi in care puteti beneficia de reducerea de 100 de lei pentru a va inscrie la cea de a 3-a editie a Conferintei IFS, organizata de INAQ Consulting, in parteneriat cu IFS Management GmbH. Daca sunteti interesati sa aflati care sunt noutatile anului 2016 privind analiza produselor alimentare si nealimentare din perspectiva IFS, dar si noutatile din domeniul IFS HPC (Household and Personal Care) care va intra in vigoare in luna Octombrie 2016, urmand ca incepand cu 1 Ianuarie 2017 singurele audituri IFS HPC acceptate sa fie cele bazate pe aceasta versiune, va asteptam pe data de 25 Martie la conferinta…
27.04.2016
5 motive pentru care nu trebuie sa ratezi Conferinta IFS din data de 25 Mai, Hotel Caro Bucuresti
Organizatorii Conferintei IFS vin cu noutati referitoare la confirmarea in calitate de speaker a domnului Stephan Tromp, Managing Director IFS Management GmbH, dar si la alaturarea unui nou partener H.B.P. EKO Distribution. Agenda evenimentului se completeaza cu o noua prezentare pe tema „Cerinte si posibilitati de testare a conformitatii ambalajelor si materialelor care intra in contact cu alimentele” sustinuta de IBA Bucuresti, iar…
18.04.2016
Profesionistii din domeniul managementului calitatii sunt asteptati pe 25 Mai 2016, la cea de a treia editie a conferintei IFS, desfasurata la Hotel Caro din Bucuresti. Evenimentul este organizat de INAQ Consulting impreuna cu IFS Management GmbH si este dedicat ultimelor noutati in domeniu, precum si analizei produselor alimentare si nealimentare din perspectiva IFS. Principala noutate a anului 2016 este aparitia versiunii 2 a standardului IFS HPC (Household and Personal Care) care va intra in vigoare in luna Octombrie 2016, urmand ca incepand cu 1 Ianuarie 2017 singurele audituri IFS HPC acceptate sa fie cele bazate pe aceasta versiune.
21.03.2016
Noua Lege a Securitatii Cibernetice a Romaniei va face obiectul conferintei “SECURITATE CIBERNETICA – Amenintari. Masuri legislative si aplicare” care va avea loc pe data de 25 martie 2016 la J.W. Marriott Bucharest Grand Hotel, Salon D. Conferinta asigura cadrul necesar dezbaterii pe tema securitatii cibernetice nationale prin implicarea mediului privat si a institutiilor publice…
9.03.2016
Organizatia Profesionistilor din Piata de Capital organizeaza in data de 17 martie 2016, la J.W. Marriott Grand Hotel Bucuresti, conferinta pe tema ‘’Fonduri Alternative de Investitii. Schimbari, Perspective, Oportunitati”. In cadrul evenimentului se va discuta despre impactul Legii 74/2015 asupra afacerilor in domeniul financiar si perspectivele transfrontaliere ale acestora, precum si despre noile obligatii care revin societatilor care administreaza fondurile de investitii alternative (AFIA).
27.10.2015
Afla ce vor angajatorii cum poti obtine locul de munca dorit
De multe ori angajatorii solicita experienta proaspetilor absolventi, iar acestia din urma sunt nedumeriti tot mai tare de aceasta cerinta. In aceste conditii, absolventii isi gasesc cu greu primul loc de munca. La aceasta se mai adauga si suprasaturatia pietei pentru anumite specializari: economie, management, drept, marketing, limbi straine – acestea fiind doar cateva exemple.
De aceea, o consiliere in cariera inainte de alegerea meseriei ar trebui realizata inca din liceu. Diana Ursachi, consilier in cariera la Guidecademy si speaker in cadrul evenimentului adresat studentilor ”Job Trends. Cum iti pregatesti cariera in noua lume digitala”, care are loc pe 31 octombrie 2015, la Bucuresti, este de parere ca ”un consilier este intai de toate obiectiv – nu va indruma un tanar sa faca aceeasi meserie ca el, asa cum fac uneori parintii manati de bune intentii, dar fara a tine cont de vocatia si abilitatile tanarului.
25.10.2015
Drumul catre succes incepe cu consilierea in cariera si job-uri in timpul studentiei
Interviu cu Diana Ursachi, consilier in cariera, Guidecademy
De ce absolventii de facultate isi gasesc cu greu primul loc de munca si ce i-ai sfatui?
Depinde intai de toate la ce ne referim cand spunem greu pentru ca daca ne uitam la rata somajului din alte tari din vestul Europei pentru acelasi grup de varsta (15-24 de ani), nu e neaparat mai greu. Ce e cu siguranta diferit insa, e faptul ca intr-adevar, e mai dificil pentru un absolvent din Romania sa gaseasca dupa absolvire un job unde sa profeseze in domeniul in care s-a pregatit.
13.10.2015
Ce trebuie sa stii si sa faci in timpul facultatii ca sa poti obtine locul de munca dorit
Studentii din Bucuresti sunt asteptati pe 31 octombrie la ”JOB TRENDS – Cum iti pregatesti cariera in noua lume digitala”. Evenimentul este dedicat studentilor si proaspetilor absolventi, din toate specializarile, care vor sa se remarce din multimea celor care vor termina facultatea odata cu ei.
Succesul in cariera depinde atat de bazele puse in scoala cat si in afara ei. De aceea, obtinerea de avantaje competitive concretizate in experienta aplicata, imagine profesionala inteligent construita si relatii cultivate din timp reprezinta calea catre un job si o cariera implinita.
23.04.2015
Schimbarea atitudinilor privind scoala este esentiala pentru adaptarea la nevoile actualei societati
Cercetarile arata ca exista diferente individuale importante in procesul invatarii. Intr-un studiu publicat de UNESCO se face referire la multiplele dimensiuni ale inteligentei umane, altele decat abilitatile logice si lingvistice care sunt de obicei pretuite in majoritatea mediilor scolare. Unii copii sunt talentati la muzica, altii au abilitati spatiale exceptionale (necesare, de exemplu, arhitectilor si artistilor), sau corporale/kinestezice (necesare atletilor) sau abilitati de relationare etc. De aceea, scolile trebuie sa creeze cel mai bun mediu pentru dezvoltarea copiilor luand in considerare toate aceste diferente individuale...
6.04.2015
Invata CUM sa Inveti- Ce nu afli de la Scoala
Speakeri de top, academicieni, profesori care antreneaza genii, psihologi, profesori, parinti, studenti precum si reprezentanti ai presei se intalnesc la Bucuresti, in cadrul Conferintei si workshop-ului educational „Invata CUM sa Inveti’. Evenimentul va avea loc in data de 16 mai a.c., pentru a discuta modalitatile concrete prin care poti deveni mai performant, invata mai usor si depasi obstacolele aduse de noua societate informationala…
Provocari actuale pentru pensiunile turistice
Peste 150 de participanti, reprezentand institutii de stat, autoritati publice locale si centrale, administratori de pensiuni, consultanti in finantari europene, blogeri si presa, s-au intalnit sambata, 14 martie a.c., la Romexpo, in cadrul Conferintei Romania Vacantelor – Cazare la Pensiune, pentru a dezbate modalitatile concrete de dezvoltare a potentialului turistic la nivelul intregii tari. Evenimentul a debutat cu lansarea unui pachet educational complet pentru dezvoltarea afacerii turistice, destinat intreprinzatorilor in turism…
11.03.2015
Sprijin pentru dezvoltarea afacerii turistice
Fundatia Nationala a Tinerilor Managerise implicain programe de dezvoltare a abilitatilor manageriale pentru antreprenorii in turism si pune la dispozitia acestora un pachet educational complex pentru dezvoltarea afacerii turistice. Orice actual sau viitor antreprenor in turism isi doreste mai multi clienti, pe care ii poate atrage si ii fidelizeaza doar cu servicii bune si personal bine pregatit…
24 februarie 2015
Noi modalitati de crestere a afacerii turistice
Reprezentantii celor mai importante institutii si organizatii din turism, administratorii de pensiuni, consultanti, agentii de turism si presa se intalnesc la Bucuresti, in cadrul Targului de Turism de la Romexpo, la conferinta „Romania Vacantelor – Cazare la Pensiune”, din 14 martie a.c., pentru a discuta despre perspectivele si modul de dezvoltare a pensiunilor si zonelor turistice din Romania. Intalnirea are in vedere dezvoltarea potentialului turistic in zonele de pensiuni prin o mai buna colaborare a acestora cu agentiile de turism, precum si dezvoltarea produselor turistice si aserviciilor asociate lor, in vederea cresterii interesului turistilor de pe piata interna si externa…
28 octombrie 2014
Activitatile economice si sociale nu mai pot fi concepute fara includerea elementelor de tehnologia informatiei si comunicatiilor, care contribuie in mod decisiv la cresterea competitivitatii si dezvoltarii afacerilor. In sprijinul progresului societatii romanesti vine Strategia Nationala privind Agenda Digitala pentru Romania, elaborata de Ministerul pentru Societatea Informationala, in conformitate cu Agenda Digitala Europeana, care are in vedere dezvoltarea sectorului romanesc de IT&C, precum si cresterea eficientei si reducerea costurilor din sectorului public…
15 octombrie 2014
Agenda Digitala 2014-2020 – Politici europene privind sectorul IT&C
Conferinta Agenda Digitala 2014-2020 – Politici europene privind sectorul IT&C va avea loc pe 28 octombrie, la Bucuresti si se constituie ca o platforma de dezbatere, networking si cooperare intre institutiile, autoritatile de stat si companiile din domeniul IT&C. Strategia Agenda Digitala 2014 – 2020, elaborata de Ministerul pentru Societatea Informationala, are in vedere cresterea eficientei si reducerea costurilor sectorului public din Romania, dar si imbunatatirea productivitatii sectorului privat prin reducerea barierelor administrative in relatia cu statul…
19 mai 2014
Organizatorii Conferintei INAQ Consulting si IFS Management GmbH asteapta un numar de 200 de participanti pe data de 27 Mai, la Bucuresti. Evenimentul se adreseaza producatorilor, comerciantilor si furnizorilor de servicii de depozitare si transport, atat pentru produse alimentare, cât si pentru produse nealimentare. Implementarea standardelor IFS pe tot lantul de productie si distributie a bunurilor de larg consum, alimentare si nealimentare, conduce la cresterea afacerilor si asigurarea sigurantei produselor. De aceea, tema aleasa reprezinta una cu impact major pentru companii…
7 mai 2014
Reprezentantii companiilor din intreg lantul comercial, de la producator la retailer, atat din domeniile alimentar cât si nealimentar, sunt asteptati sa participe la cea ce a doua editie a Conferintei IFS – PRODUCTIE, LOGISTICA, IMPORT, RETAIL, care va avea loc pe data de 27 Mai, la Bucuresti. Din partea IFS au confirmat participarea in calitate de speakeri Stephan Tromp, IFS Management GmbH si Marek Marzec, IFS Management CEE…
25 martie 2014
Pregatire 2014-2020 – Studii de caz, Probleme, Solutii, Oportunitati
Peste 70 de repezentanti ai autoritatilor publice locale, Primarii si Consilii Judetene s-au aflat fata in fata cu cei mai buni specialisti si consultanti in domeniul dezvoltarii locale, cu ocazia Conferintei ”Pregatire 2014-2020. Studii de caz, Probleme, Solutii, Oportunitati”, care a avut loc la Athenee Palace Hilton, Bucuresti. Conferinta a avut o abordare aplicata cu exemplificarea…
20 martie 2014
Metode de initiere si dezvoltare a noi proiecte de succes finantate din fonduri europene
Autoritatile publice locale, cei mai buni consultanti, reprezentanti ai societatilor de avocatura, bancilor, societatilor de proiectare si constructii si nu numai, se intalnesc la Bucuresti, pe 25 martie, la conferinta de afaceri ”Pregatire 2014-2020. Studii de caz, Probleme, Solutii, Oportunitati”. Evenimentul va avea loc la Athenee Palace Hilton Bucuresti…
28 februarie 2014
Produsele agricole certificate GLOBALG.A.P – solicitate tot mai mult de marile lanturi de magazine
Produsele agricole certificate GLOBALG.A.P. încep sa fie din ce in ce mai solicitate de marile lanturi de magazine de retaileri, de exportatori sau de rețelele de distribuție și este o condiție contractuală obligatorie. GLOBALG.A.P. este standardul cel mai des utilizat în sectorul agricol pentru a dovedi respectarea normelor și utilizarea celor mai bune practici în cadrul activității desfășurate și reprezintă un corespondent al HACCP din industria alimentară…
15 februarie 2014
Creativitatea in Business – avantajul competitiv pentru performanţa companiilor
Ne propunem sa organizam o conferinta inedita pentru piata romaneasca pe tema creativitatii in afaceri. In contextul actual socio-economic, vorbim mai mult ca oricand despre fatul ca trebuie sa fii din ce in ce mai creativ, sa inovezi si iesi in evidenta pentru a avea succes in afaceri. De la crearea de noi produse si servicii pana la promovarea acestora, toti angajatii unei companii ar trebui sa dea dovada de creativitate. Dar cum este stimulata aceasta creativitate, care este mediul care o activeaza, va vom prezenta in cadrul acestui eveniment…
13 februarie 2014
Creativitatea in Business – avantajul competitiv pentru performanţa companiilor
Va invitam sa participati la o conferinta inedita pentru piata romaneasca pe tema creativitatii. In contextul actual socio-economic, vorbim mai mult ca oricand despre faptul ca trebuie sa fim din ce in ce mai creativ, sa inovam si iesim in evidenta pentru a avea succes in plan personal si implicit in afaceri…
10 februarie 2014
Noi standarde de calitate in agricultura romaneasca
Standarde noi in agricultura, pentru fermieri si produsele acestora, ar putea deveni obligatorii in scurt timp, conform celor mai recente prevederi europene. Acestea au scopul de a spori transparenta si implicarea partilor interesate, fermieri si retaileri, pentru obtinerea si comercializarea unor produse sigure pentru consum in agricultura…
7 februarie 2014
Creativitatea in business, esentiala pentru initierea si dezvoltarea noilor afaceri
-cum poti creste afacerea fara investitie de timp si bani dupa modelul Secret to Business Success-
Antreprenorii noii generatii au nevoie de idei creative pentru debutul in afaceri, au nevoie de inventivitate si de explorarea unor domenii in cu totul alta maniera decat abordarile clasice de pana acum. ”Singura cale spre succes, fie ca vorbim despre indivizi, de companii sau grupuri este creativitatea, iesirea din anonimat printr-o gandire originala, un produs original sau alaturarea unor caracteristici intr-un mod inovativ in cadrul unui produs sau serviciu existent.’‘…
3 februarie 2014
Cum putem deveni creativi in business
Traim intr-o societate bazata pe cunoastere, intr-o concurenta acerba, iar puterea economica sta in mainile celor care stiu sa creeze si sa inoveze, a celor care acorda acestui domeniu importanta cuvenita si sprijina ideile creative. Goana dupa productivitate se manifesta tot mai mult in ore lungi lucrate, cresterea stresului si investitii in tehnologie…
25 septembrie 2013
Investitorii sunt asteptati sa participe la reglementarea tranzactiilor FOREX
Tranzactiile FOREX incheiate in Romania nu mai pot fi ignorate. Exista, in acest moment, o multitudine de societati care promit castiguri sigure si rapide, neautorizate de institutiile pietei de capital si nesupravegheate, umbrind activitatea brokerilor autorizati.…
Aparitii in presa
11 septembrie 2013
Conferinta FOREX 2013 – Cat si de ce este nevoie de reglementarea tranzactiilor FOREX in Romania?
Organizatia Profesionistilor din Piata de Capital impreuna cu agentia de publicitate si organizari evenimente – Concord Communication SRL, organizeaza pe data de 1 Octombrie, la Bucuresti, Conferinta FOREX 2013 – Cât si de ce este nevoie de reglementarea tranzactiilor FOREX in Romania?…