Peste 1,6 milioane de utilizatori Facebook in Bucuresti si 8 milioane in Romania

Peste 1,6 milioane de utilizatori Facebook in Bucuresti si 8 milioane in Romania

Companiile de orice marime trebuie sa mearga acolo unde consumatorii isi petrec timpul

social-network-links

Avand in vedere amploarea pe are au luat-o retelele social media in Romania, peste 8 milioane de utilizatori inregistrati in martie 2015, orice companie sau organizatie care se adreseaza persoanelor fizice trebuie sa fie prezenta pe retelele sociale.

Consumul de stiri s-a schimbat drastic in ultimii zece ani o data cu aparitia social media, Twitter, Facebook, Instagram si LinkedIn. Clientii, potentialii clienti, dar si jurnalistii si-au mutat atentia catre social media ca potential furnizor de stiri de ultima ora. Este drept, in Romania cel mai mult a prins Facebook si LinkedIn, iar pentru a utiliza aceste canale la maximum, companiile trebuie sa exploateze politicile adecvate de PR in vederea cresterii vizibilitatii si atragerii de noi clienti.

Companiile trebuie sa inteleaga faptul ca social media nu inseamna doar promovarea brandului sau a serviciilor si produselor sale pentru ca exista riscul ca la un moment dat, comunicatorii sa constate ca se adreseaza unei camere virtuale goale. Social media corporativ inseamna si publicarea unui continut de valoare, interesant, tangential obiectului de activitate, care sa atraga si sa fidelizeze potentialii clienti.
Cere oferta personalizata pentru administrarea profesionala a conturilor corporative de social media la:

office@concordcom.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.