Concord Communication a asigurat managementul acestui eveniment
FOTOGRAFII DE LA CONFERINTA
Cea de a 3-a treia ediție a Conferinței IFS este dedicată ultimelor noutăți în domeniul calității. Conferința pune accentul pe importanța aspectelor legate de analiza produselor alimentare și nealimentare din perspectiva IFS și pe influența analizelor de materii prime și de produs finit pentru asigurarea calității și siguranței alimentului.
Noutatea anului 2016 este apariția versiunii 2 a standardului IFS HPC (Household and Personal Care) care va intra în vigoare în luna Octombrie 2016, urmând ca începând cu 1 Ianuarie 2017 singurele audituri IFS HPC acceptate să fie cele bazate pe aceasta versiune.
Participanții vor afla, în plus, detalii privind Protocolul AMRCR – ANSVSA referitor la noua procedură de retragere-rechemare a produselor alimentare.
PARTICIPĂ ȘI INFORMEAZĂ-TE!
Îți vei asigura prezența pe piața de retail cu produse sigure, conforme cu cerințele clientului și cu legislația
Cu certificarea IFS pentru produsele și serviciile livrate poți câștiga mai mulți clienți și parteneri
Pe data de 25 Mai te așteptăm la conferință pentru a afla cum poți fi cu un pas înaintea concurenței
AVANTAJE PENTRU PARTICIPANŢI
Multe alte noutăţi vor fi prezentate de specialişti şi reprezentanţi ai IFS Management, care au confirmat participarea în calitate de speakeri.
Implementarea standardelor IFS pe tot lanţul de producţie şi distribuţie a bunurilor de larg consum, alimentare şi nealimentare, conduce la creşterea afacerilor şi la asigurarea calității și siguranţei produselor. De aceea, tema aleasă reprezintă una cu impact major pentru companii.
Conferinţa IFS s-a bucurat în fiecare an de participarea a peste 250 de persoane
Aceasta înseamnă că tot mai mulți reprezentanți ai companiilor, mari și mici, sunt interesați să afle cum pot dezvolta afacerile în care sunt implicați ca angajați sau proprietari și care sunt activitățile care efectiv contează în atragerea de noi parteneri și clienți.
Certificarea produselor și serviciilor reprezintă un pașaport către noi oportuntăți de afaceri și de aceea vă invităm să aflați noutățile în domeniu și studii de caz ale unor companii pentru care certificarea de calitate a produselor a reprezentat un avantaj și le-a ajutat să caștige noi piețe de desfacere.
AGENDĂ
Înregistrare participanți / Welcome coffee
Sesiunea I
Noutățile IFS – Stephan Tromp, Managing Director IFS Management GmbH
Apariția versiunii 2 a standardului IFS HPC (Household and Personal Care) care va intra în vigoare în luna Octombrie 2016, urmând ca începând cu 1 Ianuarie 2017 singurele audituri IFS HPC acceptate să fie cele bazate pe aceasta versiune.
Situatia certificarilor IFS Broker si IFS Logistics la nivel mondial si European – Situatia cererilor de certificare pe acest domeniu in Romania.
IFS Cerința retailerilor pentru furnizorii de marca proprie – Oana Barna, Team Leader Quality Management Rewe Group
Cele mai întâlnite abateri față de cerințele standardului IFS la producătorii certificați IFS – Mihaela Ardeleanu, Auditor IFS
Prezentarea cursurilor organizate de INAQ Consulting ca IFS Trainingcenter în 2016 – Ionuț Nache, Director General INAQ Consulting
Pauză – Prânz la Restaurantul Clasic (Hotel Caro)
Sesiunea II
Noua procedură de retragere – rechemare, protocolul cu AMRCR – ANSVSA – Florin Căpățână, Vicepreședinte AMRCR
Informații nutriționale, analiză sau calcul / Contaminanți – Prezentare ICA Research & Development
Analiza de produs din perspectiva IFS
Cerinte si posibilitati de testare a conformitatii ambalajelor si materialelor care intra in contact cu alimentele – reprezentant Laborator IBA
Sisteme Sika pentru constructii si finisaje in industria alimentara – SIKA România
IFS și igiena, sistem în sistem – ISACert East Europe
Prezentare GS1 România
Pauza de cafea
Sesiunea III
Determinarea corpurilor străine și verificarea cantitativă
Managementul alergenilor
Controlul Dăunătorilor din perspectiva IFS
PARTICIPAREA LA CONFERINŢĂ
Taxe de participare:
– 160 lei / persoană (TVA inclus) – pentru înscrieri până la data de 10 Mai 2016
– 260 lei / persoană (TVA inclus) – pentru înscrieri începând cu data de 11 Mai 2016
Înscrierea se face pe bază de Formular de Înregistare
Termen limită pentru înscrieri: 20 Mai 2016