aboutus

 

Concord Communication este o agenție de publicitate și organizare evenimente de afaceri, cu capital autohton, înființată în 2013. Până în prezent am colaborat și am stabilit parteneriate cu firme importante din diverse domenii de activitate: piața de capital, administrație publică, IT&C, construcții, energie, sănătate, apărare, fonduri europene, educație, GDPR, presă etc.

Zeci de evenimente de afaceri organizate

În general, evenimentele de afaceri pe care le organizam oferă participaților posibilitatea de a afla noutățile și trendurile din industrii, care sunt strategiile la nivel guvernamental și impactul acestora asupra mediului de afaceri, de a face schimb de idei și experiență, de a crea conexiuni valoroase și de dezvoltare a rețelelor de cunoștințe, punând astfel bazele unor noi parteneriate. Au participat mii de persoane din mediul de afaceri, administrație publică, mediul universitar, presă, organizații nonprofit etc. Toate acțiunile și-au găsit ecourile în presă unde au fost înregistrate sute de apariții și  au avut sute de mii de vizualizări în mediul online.

În domeniul pieței de capital am colaborat îndeaproape cu instituțiile importante ale pieței de capital (ASF, BVB), AAF, SSIF, emitenți, consultanți. Prin evenimentele organizate în acest domeniu am adus în prim-plan teme de actualitate, de mare interes pentru comunitate, în cadrul unor campanii de informare și conștientizare asupra unor probleme sesizate de actanți și care au fost foarte bine reflectate în presă.

pcConstruim platforme de comunicare între autorități publice centrale, locale și mediul de afaceri. Au răspuns invitațiilor noastre: Premierul României la acel moment-Ludovic Orban, miniștri, secretari de stat, experți internaționali, primari, președinte ASF, președinte BVB, director general BVB, director general Cyberint, director general Cert-ro, președinți de asociații și patronate din domenii diverse, politicieni și antreprenori.

În ultimii 5 ani am desfășurat o amplă campanie de conștientizare a importanței tehnologiei pentru: eficientizarea activităților, dezvoltarea locală și națională, pentru sănătate, salvarea vieților, dezvoltare economică, culturală, pentru turism, mediu, transport, energie, bună funcționare a administrației și alte verticale importante pentru o Românie mai bună. Rezultatele de până acum ale acestei campanii le detaliem mai jos:

  • 13 conferințe aplicate sub denumirea Dezbaterile Smart Citycare au pus la lucru împreună peste 1800 de participanți, experți din administrație, companii de tehnologie, startup-uri, invitați internaționali, primari, viceprimari, city manageri, consilieri și alte persoane interesate
  • Promovarea proiectului Alba Iulia Smart City-peste 100 de soluții smart, testate și implementate, un loc de inspirație, inovare și speranță pentru ca tehnologia inteligentă să lucreze pentru oameni 
  • 3 ediții  Ghidul SolutiilorSmart City ca suplimente specializate editate împreună cu revista Newsweek pentru popularizarea soluțiilor, care au fost transmise către 300 dePrimării de orașe
  • Fiecare eveniment este urmat de transmiterea către administrația locală a unui Newsletter care înglobează concluziile și soluțiile prezentate în cadrul acestuia, precum și preluarea în publicația .GoodNews.ro a declarațiilor participanților din paneluri.
  • Sute de apariții în presa scrisă, radio, televiziune și în media on-line iasi sm
  • Impact de peste 5 milioane de urmăritoriîn rețele sociale pentru evenimentele și intervențiile noastre
  • O emisiune săptămânală Smart City de 12 episoade cu exemple și explicații, difuzată la Realitatea TV, care s-a bucurat de un rating deosebit de bun, cu reluări și preluări
  • Participări extraordinare cu intervenții remarcabile din partea companiilor de comunicații și tehnologie, miniștri, secretari de stat, premierul României, profesori, primari, city manageri, directori,  experți români și internaționali
  • O comunitate importantă care crede în principiile etice care ar trebui să guverneze dezvoltarea tehnologică, pentru că tehnologia este doar un instrument care să facă viața mai bună românilor.

 

Organizăm și evenimente online, offline și hibride și asigurăm managementul evenimentului. Lucrăm cu soft profesional de broadcasting-asemănător transmisiilor TV și transmitem live pe social media, unde evenimentele noastre înregistraeză zeci de mii de vizualizări în live. Oferim partenerilor noștri sloturi de publicitate video și branding/eveniment.

foto N

 

Câțiva dintre partenerii și clienții noștri

Ne-au fost alături în calitate de parteneri: Tradeville, XTB, ErsteBank, SIF Transilvania, SIF Moldova, SIF Muntenia, Țuca Zbârcea & Asociații, Duțescu & Asociații, Admiral Markets, BT Capital Partners, PWC, Cemacom etc.  Alți clienți cu care am lucrat pe diverse proiecte sunt: Orange, Telekom, Dell Technology, Transgaz, Electrica, E-ON, Philips, UPC, ASSECO, Bosh, Altimate, Certsign, Solvit, Intrarom, Digitax, S&T, Saftech, NTT Data, Siveco, Power Net, Urban Scope și mulți alții.

RN

Revista Newsweek România este unul dintre clienții noștri importanți.

Ne-a încredințat organizarea la cheie a tuturor evenimentelor lor de business, începând cu lansarea afacerii în România în 2018.

Gala Premiilor Newsweek este un alt eveniment complex pe care îl organizăm la final de an.

 

Toate evenimentele online și offline organizate până acum, în diverse domenii de activitate, pot fi accesate aici:  EvenimenteAlbume Foto

Reprezentare în relația cu mass-media

presaAjutăm companiile să își crească vizibilitatea prin intermediul mass-media online, scrisă și TV. Depunem toate eforturile pentru clienții noștri care doresc să acorde interviuri presei sau pentru ca mass- media să preia comunicatele de presă pe care le transmitem.

Colaborăm cu zeci de jurnaliști din presa centrală și locală și avem resurse pentru a oferi cele ai bune prețuri pentru publicarea advertorialelor.

Avem experiență îndelungată în presă și știm cum trebuie să transformăm orice comunicare într-o știre. Cunoaștem ce caută jurnaliștii într-un comunicat de presă și venim în întâmpinarea lor prin transmiterea în mod profesionist a mesajelor companiei.

În completarea activității noastre, în anul 2017 am lansat publicația Good News pentru care Concord Communication deține marca înregistrată. Prin acest portal de știri venim în întâmpinarea clienților noștri care își pot promova noutățile din activitatea lor și ajută de asemenea la SEO.

 

De ce să ne alegirelatii publice si comunicare2

Pentru că avem peste 25 ani experiență  în Mass-Media, PR și organizare evenimente de afaceri.
Pentru că noi găsim cele mai bune soluții pentru clienți.
Pentru că vă ajutăm să vă promovati  prin toate metodele specifice.
Pentru că știm să organizam evenimente de promovare și brand awareness.
Pentru că vă ajutăm să lansati noi produse și servicii.
Pentru că vă  reprezentăm eficient în relația cu presa și stakeholders
Pentru că avem experiență în multe domenii de activitate și resurse care pot fi de folos partenerilor  și clienților noștri.

Vreți să creșteți vizibilitatea companiei? Aveți servicii și produse pe care doriți să le promovați? Trebuie doar să ne contactați. 

DATE DE CONTACT

E-mail:

office@concordcom.ro